Ledige stillinger i styret !
Forfatter: Heidi Pettersen
14. januar 2025

Bli med!
Dette er de avtroppende styremedlemmer:
Hanne Amrud - Sportsligleder eldre i perioden 2021 - 2025.
Heidi Pettersen - Styreleder i perioden 2022 - 2025
De er ferdige med sine verv i styret og komiteen leter etter erstattere!
Nye styremedlemmer må være på plass til årsmøtet i slutten av mars 2025.
Styremedlemmer velges inn for minimum 2 år for å sikre kontinuitet i styrearbeidet.
Verv er nødvendigvis ikke fastsatt, styret innstiller seg selv på første styremøte etter årsmøtet.
Roller som skal fylles er leder, Sekretær, nestleder, sportslig eldre, sportslig yngeres, økonomiansvarlig/kasserer.
Valgkomiteen er foreldre fra J9 og kontaktperson for komiteen er Mari T. Walle Træet, [email protected] eller 97595266.
Har du noen spesifikk forslag eller ønsker å bli med i styret, tar du kontakt med Mari.
Hovedoppgavene til disse rollene for de avtroppende:
Sportsligleder 11 år og eldre
- Melde på lag til ny sesong.
- Støtte trenerstab og medlemsregistrering.
- Rekrutering av trenere og bistå i dommer utvikling.
Leder
- Koordinering av alle roller og aktiviteter i klubben.
- Sikre god drift og arrangement.
- Økonomisk oversikt på utgifter og inntekter, sikre klubbens økonomi.
- Sikre kubbens fremtid.
Resterende styremedlemmer for neste sesong med dagens rolle
Nestleder - Aslaug Tråer
Sekretær - Ingrid Marstein
Økonomi - Adriana Bălțatu
Sportsligleder for de yngre - Tine Morken
Felles styrearbeid
Håndballskole, sponsormidler og tiltak til inntekt som f.eks. julekalender, klubbtøy, kiosken og dugnadsarbeid. De siste årene har klubben jobbet med digitalisering og etablert styreverktøy, kassasystemer i kiosken, hjemmeside og klubbadministrasjon. Vi har tatt i bruk digitalt regnskap. Disse enkle digitale verktøyene skal være støtte og en grunnmur for å drive klubben videre. Verktøyene er etablert, drift og rekruttering blir nok noen stikkord for klubben videre som styret bør fokusere på.
Fakta
- Styret har møter hver måned med noen unntak som sommer og etter behov desember.
- Oppgaver mellom hvert møte varierer etter sesong.
- Styret jobber stødig sammen mot sine mål og man kommer langt med å være engasjert.
- Ikke et krav å kunne mye om håndball, klubbdrift handler mye om organisering, planlegging og utvikling.
- Det er blitt gjort veldig mye godt grunnleggende arbeid de siste tre årene, klubbdriften fremover får nok et annet fokus mer rettet mot rekrutering.
- De som er avtroppende vil være tilgjengelige i en overgangsperiode, og vil sikre dokumentasjon av arbeidsoppgaver og opplæring.
- Heidi stiller som teknisk support på de digitale verktøyene så lenge det er behov for det.
❤️ Klubben driftes av frivillighet - ønsker du å bli med på laget ?
❤️ Være med, bestemme og utgjøre en forskjell for barna våre og bygda ?
❤️ Bli med !